Jesteś właścicielem firmy w małej miejscowości? Zastanawiasz się, czy warto zainwestować w firmową stronę internetową? A może masz już stronę, ale nie wiesz, czy opłaca się ją pozycjonować? Ten artykuł z pewnością pomoże Ci znaleźć odpowiedzi na te pytania. Zapraszamy do lektury.
Własna strona internetowa – Opłaca się czy nie?
Czy warto zainwestować w firmową stronę internetową? Jak najbardziej! Dlaczego? Ponieważ może przynieść ona bardzo pozytywne efekty. Dziś marketing skupia się głównie na świecie online. Jeżeli przedsiębiorca chce być rozpoznawalny i z miesiąca na miesiąc przyciągać więcej klientów, musi postawić na reklamowanie się w sieci. Warto zacząć od konta w social mediach. To nic nie kosztuje, a może przynieść rozgłos. Ale nie można spocząć na Facebooku i Instagramie. Dziś każdy szanujący się przedsiębiorca ma stronę internetową. Stanowi ona świetną, wirtualną wizytówkę. Potencjalni klienci mogą bez kontaktu z tobą dowiedzieć się najważniejszych informacji na temat twojego sklepu czy oferowanych usług. Ponadto w sekcji „o nas” pozna historię firmy, może zapozna się z najważniejszymi informacjami na temat pracowników. To pozwala budować zaufanie. Ale czy samo stworzenie strony wystarczy? Ważne jest jeszcze pozycjonowanie Janikowo. Nawet mieszkając w małym mieście jest ono bardzo pomocne.
Na czym polega pozycjonowanie Barcin strony internetowej?
Pozycjonowanie Barcin to inaczej szereg działań, które mają na celu zwiększenie widoczności twojej strony internetowej w wyszukiwarce. W jakim sensie? To, że będziesz mieć firmową stronę internetową nie oznacza, że zobaczy ją wiele osób. Kiedy wpisujesz w wyszukiwarkę jakąś frazę na przykład „pozycjonowanie Janikowo” w pierwszej kolejności wyskoczą ci strony dobrze pozycjonowane. A na ogół zwracamy uwagę tylko na 5 pierwszych pozycji. Na to, jak widoczna w sieci jest dana strona internetowa wpływa kilka czynników:
- struktura strony,
- poprawność kodu witryny internetowej,
- linkowanie przez zewnętrzne serwisy,
- content,
- optymalizacja strony pod SEO.
Content marketing
Szczególną rolę odgrywa dziś content marketing, czyli marketing treści. Chodzi o to, żeby potencjalni klienci nie byli zasypywani niepotrzebnymi informacjami, tylko tym co wyrafinowane, dokładnie przemyślane, wybrane pod konkretną grupę ludzi. Jakie efekty przynosi pozycjonowanie połączone z dobrym contentem?
- Widoczność strony internetowej w wyszukiwarce zwiększa się.
- Jest więcej odwiedzin na stronie.
- Mamy większą rozpoznawalność marki.
- Lepszy wizerunek firmy.
- Pozostawiamy konkurencję w tyle.
- Wzrasta sprzedaż w sklepie internetowym.